سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مسعود ده نمکی پدیده ی بعد از انقلاب......
نویسنده : محمد تقی خوش خواهش
تاریخ : دوشنبه 90 مرداد 10
زمان : ساعت 12:52 عصر

شاید این جمله من برای بعضی ها عجیب و برای بعضی ها هم غیر قابل تحمل باشه اما از نظر من مسعود ده نمکی یه پدیده ای هست که

تو کشور یه دفعه ای درخشید .من برای حرفام دلایلی دارم که خدمتتون عرض می کنم

تو یه برهه ای از زمان یه شهیدی یه حرفی زد که این حرف خریدار زیادی پیدا کرد شاید همه اون شهید و بشناسید شهید باکری رو می گم

گفت

بعد از جنگ رزمنده ها به سه دسته تقسیم میشن که حالا نیاز نیست بگم .بین اون سه دسته یه دسته ش به درد این انقلاب می خورن شاید

بشه گفت مسعود ده نمکی جزو اون دسته است .امروز کشور ما افرادی رو نیاز نداره که عضو حزب اصولگرا باشن یا اصلاح طلب یکی رو

می خواد که بدرد این انقلاب بخوره مثلا کسی مثل آقا مسعود خودمون امروز صحبت احزاب سر مطرح کردن خودشونه.توی احزاب کم افرادی پیدا

میشن که دم از ولایت بزنن اما مسعود ده نمکی اومد فقط دم از ولایت زد ما تو کشورمون شاید چند مورد از این جور آدما داشته باشیم (البته

منظورم رجال مطرح تو کشور رو میگم) من از این جور آدما می تونم به حسین شریعتمداری اشاره کنم با این که تو روزنامش دم از احمدی نژاد

میزد اما وقتی که احمدی نژاد تو یه جاهایی پاهاش لغزید و از صراط مستقیم یه ذره جدا شد اومد از اون  هم انتقاد کرد .ما تو فیلم اخراجی های 3

تیکه هاییرو میبینیم به سردسته ی طیف اصولگرا انداخته میشه  .مثل اون صحنه ای که توی آسایشگاه جانبازان که آقای دباغ با حاجی گرینف

در حال مناظره بودن حاجی گرینف عکس خانم آقای دباغ رو نشون میده و میگه که ایشون دماغشو عمل کرده .توی فیلم اخراجی های 3 خیلی ها

فکرمی کنن آقای سید جواد هاشمی نشون دهنده ی آقای احمدی نژاده اما ایشون مظهر یه نماینده ایده آله( البته از نظر کارگردان.) من افکار مسعود

ده نمکی رو خیلی هاشو قبول دارم  اما جالب ترین چیزی که دلیل من برا گفتن این حرفامه گفته خود مقام معظم رهبری درباره مسعود ده نمکیه 

که ایشون یه دیدار خصوصی با مسعود ده نمکی و حمید داودآبادی (نویسنده کتاب از معراج برگشتگان) داشته که این جمله نقل قول آقا حمیده

که آقا خطاب به آقا مسعود گفت:

-آقای ده نمکی شما چه آن زمان که نشریه شلمچه را چاپ می کردید و یا با موتور سیکلت در خیابان ها می رفتید و

چه الان که فیلم  می سازید برای من هیچ فرقی نکرده اید همان مسعود ده نمکی انقلابی و متعهد هستید.

 

اینا از نظر من دلایلی برای پدیده بودن این آقا هستش اگه کسی ی خواد منبع این نوشته آخری رو بدونه به آدرس زیر مراجعه کنه

http://www.tabnak.ir/pages/?cid=29900 

رفقا فقط لطفا نظر یادتون نره......

و قلیل من عبادی الشکور...




| نظر



مرجع دریافت قالب ها و ابزارهای مذهبی
Design By : Ashoora.ir


 

پایگاه جامع عاشورا